INVESTERINGER FOR Å GI KUNDENE VÅRE SERVICENIVÅET DE FORTJENER 

Kjernen i hva vi gjør er ganske enkel; vi skal tryggest og raskest mulig få produkter du vil ha hjem til deg. Samtidig skal vi hjelpe deg med spørsmål du skulle ha om produkter, kjøp, levering og andre ting du lurer på. Du burde aldri tvile på at Tights.no skal klare dette.

Dermed har vi gjort store investeringer i spesielt kundeservice og logistikk. Med vårt nye lager på Vestby er ambisjonen absolutt alle pakker skal sendes innen 24-48 timer, inkludert helger.  Vi vil at å bestille en pakke fra Tights.no skal være så sømløst som overhode mulig så du kan ha fokus på å nå målene dine.

Parallelt med dette så har vi dramatisk økt arbeidet og ambisjonene med å være Norges førstevalg innen flere kategorier. Du har kanskje allerede sett våre nye kolleksjoner innen turtøy, yoga og athleisure? Det er bare begynnelsen. I løpet av få måneder sikter vi på å lansere 50+ nye kolleksjoner som skal gjøre alt fra å gi et mye bedre utvalg av herreklær til å utvide sortimentet med treningsklær for gravide. 

Samlet inn over 100 000,- til Rosa sløyfe

Som en liten gründerbedrift hadde gründerne bak tights.no store drømmer. De ville tilgjengeliggjøre en sunnere livsstil, de mente de store merkevarene satte en for høy pris på. Men de ville også bli en merkevare med en stemme, som kunne bidra å utgjøre en forskjell. Derfor har vi de siste årene utarbeidet samarbeidsprosjekter hvor vi utvikler eksklusive kolleksjoner, der deler- eller hele overskuddet går til en sak som er viktig for oss.¨

Derfor har vi utviklet en eksklusiv kolleksjon for løping, for å gi deg det du trenger til en sunn livsstil kombinert med at du bidrar til arbeidet for kreftforskning og Rosa sløyfe-aksjonen. Det vil si at hvert plagg du kjøper teller i kampen mot kreft!


SAMLER TILBAKEMELDINGER FOR Å SØRGE FOR Å LEVERE PÅ NIVÅET KUNDENE VÅRE FORVENTER

Alt av mat og kosttilskudd blir testet og går gjennom gode prosesser før de kommer ut i butikken. Vi bruker utelukkende anerkjente produsenter og fabrikker som følger kvalitetskrav og rutiner satt av EU og mattilsynet. Det tas jevnlige stikkprøver og laboratorietester for å sørge for at hvert eneste parti er state of the art. Og viktigst av alt, er den tette dialogen med kundene våre som bidrar til å løfte kvaliteten på produktene våre hele tiden. 

Både Google og Prisjakt har vært viktige pekepinner for oss på hvordan kundene våre opplever oss som butikk. Vi har henholdsvis 2200 vurderinger med gjennomsnittsscore på 4,5 av 5 hos Google og 500+ vurderinger på prisjakt med score på 4,5 av 5. 

View Campaign

Også inne på tighs.no har sikkert flere sett at man kan legge igjen score på produktene. Vi bruker Yotpo som er en anerkjent leverandør av kundevurderinger. De  følger lovpålagte krav til transparens og annet for å sikre at det ikke jukses med vurderinger. her har vi samlet over 140 000 kundevurderinger med et snitt på 4,32 av 5. 

FØRSTE I NORGE TIL Å LAGE TRENINGSKLÆR AV RESIRKULERT PLAST FRA HAVET. 

Bærekraft og miljø har vært en viktig del av tights.no sin visjon om å være fremtidens varehandel. Et stadig eskalerende miljøproblem vi i tights har engasjert oss i er forsøpling i verdenshavene. Fugl, fisk og andre dyr utsettes for. Strendene fylles med søppel og plast naturen vil trenge tusener eller millioner av år for å bryte ned. For oss ble det klart at vi ville være en del av løsningen, ikke problemet.  

Derfor tok vi kontakt med en av våre leverandører Jerf og satte i gang noe som skulle bli Norges første tights laget av resirkulert søppel fra havet. Sammen med Healthy Seas, grunnlagt av selskapet bak Econyl og Aquafil, kunne man gjenbruker avfallet i sjøen for å lage nye bærekraftige produkter. Å lage tights av gamle fiskenett plukket fra havet er med på å redusere belastningen på miljøet. Prosjektet ble en suksess, og vi er veldig stolte av å kunne stå i bresjen for et sånt prosjekt. 

GI 300 000 BARN VAKSINE MOT MESLINGER

Vi er alltid på jakt etter nye steder og bidra, og er stolte av å ha kunnet bidra til at 300 000 barn har fått vaksine mot meslinger. Sammen med kundene våre har vi kunne donere 1,5 millioner kroner til Leger uten grenser, øremerket nødmat til underernærte barn og vaksiner mot meslinge

Det som startet som en ide om å gi deler av overskuddet til kampen mot meslinger ble et produkt i samarbeid giganten 2XU og Leger uten Grenser der hele overskuddet for den såkalte Flagg-tightsen gikk uavkortet til arbeidet. På denne måten kunne tights invitere kundene sine med i kampen under pitchen.

“Løp stolt med flagget på låret når du løper mot dine drømmer, samtidig som du hjelper tusenvis av barn å få muligheten til oppnå sine”. 

NORSK HELSEVESEN TRENGTE RASK OG STERIL NÆRING UNDER PANDEMIEN

Når Pandemien inntraff i mars 2020 ble det viktigere enn noen gang for tights å bidra der vi kunne. En del av vårt arbeid ble å ta kontakt med våre kontakter og leverandører i Kina, for å hjelpe norsk helsevesen med manglende smittevernsutstyr. 

I dialogen med norsk helsevesen forstod vi at de hadde  som hadde tøffe, lange dager med redusert tilgjengelighet På mat og kantinetilbud. Dette kombinert med forlengede dager og tøffe arbeidsforhold. Derfor donerte vi totalt 50 000 proteinbarer for å bidra til lett tilgjengelighet av kjapp, steril og praktisk mat til våre helter på norske sykehus.