Bytte, retur og feil på ordre

Betingelser for godkjennelse av bytte/retur

Hos Tights er det 30 dagers åpent kjøp. Ved retur av større varer og treningsutstyr, som spinningsykler, tredemøller, romaskiner, osv,  må dette selv dekkes av kunden. For å kunne benytte Helthjem sin returløsning må pakken være under 5 kg  og vere 25x35x12cm eller mindre i volum.

Hovedregelen er at alle returer må være salgbare som om de var nye, ubrukte produkter. Dette innebærer som et minimum at alle produkter som skal returneres må:

  • Ha original og uskadet original emballasje
  • Ha alle merkelapper/klistremerker osv. inntakt
  • Sko og klær kan prøves på men må ikke være synlig brukt
  • Undertøy og badetøy kan IKKE returneres av hygieniske årsaker
  • 30 dagers åpent kjøp

Avvik fra dette kan medføre at retur ikke godkjennes.

For å utføre en retur gjør du følgende:

  1. Trykk inn på denne linken og følg instruksene.  En retur koster 19 kroner.
  2. Du kan her velge mellom å få din retur opphentet på din adresse (ikke tilgjengelig på alle adresser) eller å levere returen på nærmeste Post Nord-hentested
  3. Oppgi kun adressen din uten gatenummer under feltet for gatenavn, fulgt av et komma (eksempel: "Storgata,")
  4. Ordrelappen må inkluderes i pakken
  5. Hvis du mottok din vare i en større eske og bare returnerer deler av din bestilling, kan du bruke en plastpose eller lignende i stedet for hele esken.

Vanlige spørsmål

Når får jeg pengene tilbake for min retur?

Tilbakebetalingen vil være gjennomført noen dager etter varen har blitt registrert inne på vårt lager. Vanligvis tar dette 1-2 uker fra din retur er sendt. I noen tilfeller kan det ta opp mot 3 uker ved stor pågang eller ferieperioder.

Ønsker du å bytte størrelse?

Hvis du ønsker å bytte størrelse, utfør en retur på størrelsen du har nå og legg inn et nytt kjøp umiddelbart på den nye størrelsen.

Hvis prisen har gått opp på denne varen siden sist, bare skriv til oss på kundeservice@tights.no etter at du har lagt inn kjøpet og vi justerer prisen på ditt kjøp manuelt slik at den tilsvarer det du betalte for det første kjøpet. Ditt første kjøp vil da bli behandlet som en vanlig retur nå varen mottas og du får tilbakebetalt dette om kjøpet allerede er betalt.

Hva gjør jeg hvis jeg har valgt faktura som betalingsmetode?

Hvis du har valgt faktura, logg inn på din Klarna-konto via linken her og registrer at du har sendt en retur. Klarna vil da fryse din faktura til den retur er behandlet. Hvis du ikke gjør dette, må du betale hele din faktura innen forfallsdato og avvente en tilbakebetaling.

Koster det noe å returnere/bytte?

Det koster 19 kroner å returnere.

Jeg får melding om at returen min ikke kan hentes, hva gjør jeg?

I noen tilfeller finner ikke budet til HeltHjem frem til adressen/postkassen din. Da må du kontakte HeltHjem for ny opphenting. Dersom pakken din er blitt stjålet fra postkassen eller dørmatten din må dette registreres hos HeltHjem før du tar videre kontakt med oss, slik at de kan merke adressen din som usikker.

Jeg har mottatt feil vare.

Det kan skje at lageret kan pakke ned feil vare til deg. Da tar du kontakt med kundeservice slik at vi kan løse dette på best mulig måte slik at du blir fornøyd.

Jeg har mottatt en ødelagt vare.

Dersom det er skade eller feil på et eller flere produkter du har mottatt, tar du kontakt med vår kundeservice slik at vi kan kompensere deg for de ødelagte varene. Dersom pakken din er ødelagt under frakt, ta gjerne bilder som kan sendes til oss slik at vi kan ta saken videre med transportørene våre.

Det mangler varer i min pakke.

Om det mangler produkter i pakken din kan det skyldes flere årsaker. Det kan ha vært en feil på lagerbeholdning som har gjort at vi ikke kunne levere bestilt vare. Normalt skal du da motta en epost fra oss som bekrefter dette. Dersom du ikke har mottatt denne eposten, ta kontakt med kundeservice slik at vi kan se nærmere på hva som har skjedd.

Pakkesporing

Kontakt kundeservice

Kundeservicehenvendelsen din er mottatt, og besvares så raskt som mulig!

Det var et problem med å sende henvendelsen din til kundeservice. Vennligst gi beskjed til kundeservice pr e-post.