Bestilling, betaling og faktura

Før du legger inn din bestilling

 

For å fullføre din bestilling er det tre enkle steg å følge i kassen:

  1. Se over at handlekurven din har riktig antall og de varene du skal ha.
  2. Eventuelle rabattkoder må aktiveres før du fullfører kjøpet.
  3. Velg ønsket fraktmetode. Sørg for at pakken er innafor kravene til de forskjellige fraktmetodene.  
  4. Velg ønsket betalingsmetode.

NB! Dersom du bestiller drikkevarer anbefaler vi å velge levering til butikk. Nå som det begynner å bli minusgrader vil drikkevarene bli ødelagt i kulden og kan lekke/sprenge dersom pakken står i pakkeboks eller ved hjemlevering. Konsumvarer ødelagt på disse grunnlag vil ikke være godkjent reklamasjon. Vær OBS! 

For at pakken din skal komme trygt og raskt frem, er det viktig at adressen og navnet ditt står tydelig på døren/ postkassen. Hvis ikke, er det en sjanse for at pakken heller ender opp på nærmeste utleveringssted. 

Husk å se over at adresse, gatenummer, telefonnummer og e-posten din stemmer før du fullfører bestillingen. Dette fikser du direkte i Klarna-vinduet eller i Vipps etter du har blitt sendt over dit. Om e-posten ikke er riktig vil du ikke få ordrebekreftelse eller hentemelding. Dette er info som ikke er mulig for oss å endre på i etterkant av en bestilling.

Beløpet for gratis frakt og rabattkoder må overstige gitt grense, ekskludert pant, gebyrer og frakt. 

Velg mellom flere trygge betalingsalternativer

Vipps

Enklere blir det ikke! Bruk mobilen og betal via appen Vipps. Legg inn telefonnummeret ditt etter du har valgt betalingsmetoden. Du vil så motta et betalingsvarsel på telefonen som må godkjennes. OBS! Sjekk at fraktadresse stemmer. Og vipps! Så har du betalt.

Kortbetaling

Betal med Visa eller Mastercard! Kjøpesummen reserveres på kortet samme dag som bestillingen blir gjort.

Klarna Faktura med 30 dagers betalingsfrist

Velger du å betale med faktura mottar du faktura på e-post når pakken sendes fra oss. Du kan også finne dine fakturaer ved å logge deg inn på din konto på Klarna.no eller i Klarna-appen. Faktura forfaller i løpet av 30 dager. Det tilkommer ikke noe fakturagebyr.

Klarna delbetaling / konto

Ligger som et eget valg i kassen. Faktura sendes til samme e-postadresse som er lagt inn med bestillingen. Man må være fylt 18 år for å handle med Klarna faktura/delbetaling.

Vanlige spørsmål

Pakketilbud

Pakketilbud selges som ET produkt. Det vil si at vi ikke har mulighet til å refundere eller bytte deler av pakken dersom du velger å sende noe fra pakketilbudet i retur.
Du kan returnere pakketilbudet i sin helhet, men IKKE enkeltprodukter. Følg instrukser i returportalen.

Må jeg oppgi mitt personnummer i kassen?

Du trenger kun å oppgi ditt personnummer hvis du velger å betale med faktura- eller delbetaling. Ved betaling med VISA eller kredittkort trenger du ikke å oppgi personnummer til oss. Du kan bli bedt om personnummer om du må aktivere Bank ID.

Har ordren gått igjennom?

Ordrebekreftelse sendes på epost til deg så snart ordren har gått gjennom. Om du har registrert feil epostadresse eller ikke mottar epost  kan du kontakte kundeservice på [email protected]

Kjøpet gikk ikke igjennom, men det har blitt gjort en reservasjon?

Ved teknisk feil kan det skje en reservering på din bankkonto selv om ordren ikke har gått gjennom. Beløpet er da ikke trukket, bare reservert, og det frigis igjen i løpet av få dager.

Hvorfor går ikke mitt kjøp igjennom?

Hvis ditt kjøp ikke godkjennes når du velger å betale med faktura, kan det skyldes flere ting:

- Du er under 18 år
- Adressen du oppga er ikke din folkeregistrerte adresse
- Du har oppgitt feil personnummer
- Du har nådd din maksimale kredittgrense

Ønsker du mer informasjon? Kontakt Klarna direkte her:  https://www.klarna.com/no/kundeservice/

Hvor fyller jeg inn rabattkode?

Under oversikten over varene i handlekurven står det “Legg inn gavekort eller rabattkode”. Skriv inn rabattkoden din, og trykk på “Bruk kode”. Rabatten trekkes da automatisk fra sluttsummen i handlekurven.

Beløpet for gratis frakt og rabattkoder må overstige gitt grense, ekskludert pant, gebyrer og frakt.

Har dere rabattkoder jeg kan få?

Aktuelle rabattkoder annonseres på sosiale medier, som Facebook, Instagram og Snapchat. De sendes også ut i nyhetsbrevene våre, så vi anbefaler å melde deg på vårt nyhetsbrev for å alltid få de beste tilbudene og rabattene først.

Kan jeg kansellere/endre min bestilling?

Vi kan kansellere eller fjerne varer fra din bestilling, så lenge bestillingen ikke har blitt plukket og sendt. Da har ordren gått for langt i prosessen, og vi har da ikke mulighet til å stoppe sendingen eller gjøre endringer på bestillingen din.
Dette med forbeholdt om at vi rekker å se din mail/ dm.

Hvordan oppretter jeg en kundekonto?

Klikk på “Min konto” på øverste linje på nettsiden, og deretter på “Opprett ny konto”. Fyll inn dine opplysninger og trykk på “Registrer kundekonto”.

Jeg har glemt passordet mitt?

Klikk på "Glemt passordet ditt?". Skriv inn din e-post adresse, så vil vi sende en link for å re-sette passordet ditt.
Hvis du aldri mottar en e-post med nytt passord, er det mest sannsynlig for at du ikke har noen kundekonto og har handlet som gjest tidligere.

Pakkesporing

Kontakt kundeservice

Kundeservicehenvendelsen din er mottatt, og besvares så raskt som mulig!

Det var et problem med å sende henvendelsen din til kundeservice. Vennligst gi beskjed til kundeservice pr e-post.