Kundeservice

OBS! Sjekk spamfilter/søppelpost dersom du ikke raskt får et svar fra kundeservice!

I den senere tiden har vi opplevd at mange har problemer med at de plutselig ikke får svar fra kundeservice, til og med midt i en mailkorrespondanse. Det har vist seg at en del epostleverandører har økt styrken på søppelpostfiltre for å redusere mengden søppelpost i innboksen. Dessverre treffer ikke disse alltid og blokkerer epost man faktisk ønsker å få. Heldigvis er det lett å fikse!

Måten dette fikses på varierer noe avhengig av hvilken epostleverandør du bruker, men de fleste fungerer ca. som dette:

  1. Finn en epost fra oss, eks nyhetsbrev, ordrebekreftelse eller lignende (se i spamfilteret om du ikke finner en epost du burde ha fått).
  2. Velg «Legg til i kontaktlisten» (eller tilsvarende)
  3. Trykk også på knappen «Ikke søppelpost» eller tilsvarende.

Voila! Du skal nå få all epost fra oss uten problemer!

Skjermbilder fra Gmail:

Generell informasjon

Adresse: Tights.no/ Netthandelsgruppen AS, Ryensvingen 9, 0680 Oslo
Kontakt: kundeservice@tights.no

Ved kontakt med kundeservice – opplys alltid om ditt ordrenummer som du finner på bestillingsbekreftelsen.

  • Alle varer sendes fra Norge
  • Frakt kun kr 59,-, gratis ved kjøp over kr 1000,-
  • Rask levering, 1-4 dager
  • 30 dagers åpent kjøp
  • Enkle retur- og bytterutiner

Vi hjelper deg!

Har du noe du lurer på? Spørsmål om din bestilling eller noe du ønsker at vi skal ta inn? Send oss en epost med ordrenummer og hva det gjelder til kundeservice@tights.no så hjelper vi gjerne!

Vi gjør vårt beste for å besvare alle henvendelser så fort som mulig – de aller fleste får svar samme dag!

Vi er bemannet mandag-fredag fra kl 0800-1600. Utenom dette prøver vi å svare så fort som mulig.

For vanlige spørsmål om bestillinger og leveringer, kan du ta en titt under her – kanskje finner du svaret ditt der!

NB! Brukere med hotmail-konto opplever innimellom at eposter blir fanget opp av spam-filteret. Husk å sjekke epostinnstillingene dine hvis du har sendt mail til kundeservice og vårt svar ikke er kommet frem. 🙂

Med vennlig hilsen,

Kundeservice Tights.no

Tights.no – Hele Norges treningsbutikk

Lurer du på noe om Tights.no og hvem vi er? Les mer på sidene Om oss.

Kunne du tenkt deg å jobbe med oss? Da må du bare søke!

Klikk her for å se ledige stillinger hos Tights.no

Betingelser

All informasjon om betingelser når du handler på Tights.no, finner du under https://www.tights.no/betingelser.

Returer og bytte

All informasjon om bytte og retur finner du her: https://www.tights.no/bytte-og-retur/

Vanlige spørsmål

Er ordren min registrert?
Når ordren din er registrert, får du automatisk en epost som bekrefter det, sendt rett til den epost-adressen du har lagt inn.

Hvorfor har jeg ikke fått epost ennå?
Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.

Ordren min står ”Til behandling”. Hva betyr det?
Når ordren er registrert blir den sendt rett til lageret i påvente av pakking. Ordrestatus ligger som ”Til behandling” inntil den er helt ferdig og klar for sending. Lageret prøver å pakke alt samme dag, og de fleste ordre sendes ut etter 1-2 dager.

Ordren min er ”Fullført”. Hvor lang tid tar det før den er fremme?
Når ordren er fullført, er den sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 1-2 dager.

Jeg har fått mail om at ordren min er satt ”On hold”. Hva betyr det?
Vi opplever hele tiden stor pågang og flere hundre ordre går gjennom lageret hver dag. Noen ganger er det varer eller størrelser som er ekstra populære og går unna så fort at vi ikke rekker å bestille suppleringer før det er tomt. Når ordren er satt ”On hold” venter vi levering fra en av underleverandørene våre. Normalt tar det noen ekstra dager å få en vare som er satt ”On hold”, men vi sørger for at lageret plukker og sender varen din så fort disse er registrert inn hos oss.