Frakt & Leveranse

Gratis frakt

Handler du for over 500 kr vil det bli gratis frakt på din bestilling. Da bestemmer vi hvilken fraktmetode som egner seg best for din bestilling. Våre samarbeidspartenere er Helthjem og PostNord. Får ikke bestillingen din plass i postkassen, vil den bli sendt til nærmeste postkontor eller post i butikk. Du vil da motta en hentelapp per post eller varsling på SMS.

Raske leveringsalternativer

1. På dørmatten (Helthjem)

Dette alternativet har en pris på 59kr. Pakken leveres raskt på dørmatten eller i postkassen din.

2. På utleveringssted (PostNord)

Dette er en sporingspakke som blir levert på nærmeste postkontor eller post i butikk. Denne fraktmetoden egner seg for større bestillinger, der det ikke vil være plass i postkassen. Du vil motta epost og/eller sms med hentekode og informasjon.

Normal leveringstid: 1-4 virkedager fra pakken er sendt fra oss.

3. Pick-up-point

Her kan du hente pakken hos oss på Ryensvingen 9, 0680 Oslo. Dette er både gratis og kan pakkes lynkjapt etter bestilling! Her kan du som oftest hente samme dag og garantert dagen etter bestilling!

NB! Husk at du må få en SMS som sier at pakken er klar for henting før du ankommer.

NB! I henhold til tights.no sine rutiner er frist for avhenting i Pick-up Point 14 dager. Dersom du unnlater å hente bestilte varer, vil ordren bli plassert tilbake på lageret og i følge salgsbetingelsene fakturaer vi deg for et håndteringsgeybr på 59 kr.

Pakkesporing

Link til sporing av pakken finnes i sendingsbekreftelsen du mottar fra oss på epost når pakken sendes fra vårt lager.

 

Vanlige spørsmål

Hvor er ordren min?

Du vil alltid kunne gå inn på "Min Konto" og sjekke status på din nåværende ordre. Du kan også gå i ordrebekreftelsen du har fått på mail og trykke på "Klikk her for å spore ordren din" for å se hva som er status på pakken.

Hvorfor har jeg ikke fått epost enda?

Hvis eposten ikke er kommet frem, er den stoppet av spam-filteret (dette kan skje på noen hotmail-kontoer). Pass på å sjekke epostinnstillingene dine. Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se ordrestatus der.

Ordren min står ”til behandling”?

Når ordren er registrert blir den sendt rett til lageret i påvente av pakking. Ordrestatus ligger som ”Til behandling” inntil den er helt ferdig og klar for sending. Lageret prøver å pakke alt samme dag, og de fleste ordre sendes ut etter 1-2 dager.

Hvor lang tid tar det før jeg får pakken min?

Når ordren er fullført, er den sendt fra lageret. Da vil den normalt være fremme hos deg etter 1-2 dager.

Hva vil det si at ordren min er satt ”on hold”?

Vi opplever hele tiden stor pågang og flere hundre ordre går gjennom lageret hver dag. Noen ganger er det varer eller størrelser som er ekstra populære og går unna så fort at vi ikke rekker å bestille suppleringer før det er tomt.

Er ordren min registrert?

Når ordren din er registrert, får du automatisk en epost som bekrefter det, sendt rett til den epost-adressen du har lagt inn.